The SIR BrainBoard

The SIR BrainBoard er en tænketank og et forretningsforum for fremtidens bestyrelser. Her stilles der skarpt på, hvad fremtidens bestyrelse kan og skal være. Vi ønsker at være bestyrelsens foretrukne kilde og partner i forhold til at få indsigt i og om fremtidens krav og muligheder.

The SIR BrainBoard er et samarbejde mellem The BrainBoard, SIR (Silkeborg Rideklub), Point Nordic og Board Education. Fokus i dette BrainBoard-setup er netop på bestyrelsens udvikling i et fremtidig VUCA paradigme, hvor vi også fokuserer på bæredygtighed/ ESG.

The SIR BrainBoard er for dig, der som bestyrelsesmedlem ønsker at skærpe din viden, kompetence og indsigt i fremtidens krav og muligheder. Det er muligt at deltage i en “prøvetime” ved at kontakte Brian (Formand i Silkeborg Rideklub) eller en af de andre initiativtagere/samarbejdspartnere i projektet. Her kan du få en invitation til førstkommende event.

Læs den fulde beskrivelse af The SIR BrainBoard her: The SIR BrainBoard – PDF

For dialog omkring The SIR BrainBoard kontakt på mail: sponsor@silkeborgrideklub.dk

Purpose/ formål...

Fremtidens bestyrelsesarbejde

SIR BrainBoard er:

BrainBoard Format

14:00 – 14:15 Velkomst og informationer

14:15 – 16:00 Keynote speaker

16:00 – 16:15 Pause

16:15 – 17:45 Deep Discussions

17:45 – 18:00 Opsamling og afslutning

18:00 – 20:00 BrainBoard Social (vin, øl, snak)

Årshjul 2024

Økonomi og medlemskab

Pris:                                                                                                                                                                                           DKK    4.995,-

Prisen dækker 12 måneders medlemskab. Medlemskabet er personligt.

Der kan være mindre betalinger ved nogle arrengementer.

Prisen er excl. moms samt deltagelse på studieture, som betales separat. Betaling ved tilmeldning.

Partnere i SIR BrainBoard