Hold og priser

Priser pr. 1/1-2024

Angivende priser er pr. måned.

Holdtimer På SIR's elevheste       På egen pony/ hest       På pony/ hest ej opstaldet på SIR

1/2 time pr. uge 275 kr. 220 kr. -

1 time pr. uge 400 kr. 345 kr. 365 kr.

2 timer pr. uge 710 kr. 535 kr.  625 kr.

1 time spring pr. uge        470 kr.  - -

Generelt:

Undervisning er prissat ud fra gennemsnitlig 4 lektioner pr måned. Over en hel sæson er der flest måneder med 4 lektioner, men enkelte med hhv. 3 eller 5 lektioner.

Månedskort betales forud og er bindende. Ved sygdom af hest/rytter kan lektionen byttes indbyrdes eller sælges til anden.

Undervisning skal afmeldes skriftligt senest den 15. i måneden før pr. mail til elevskoleleder@silkeborgrideklub.dk.

For alle som modtager undervisning, har hest/pony opstaldet i SIR eller er udefrakommende ekvipager og bruger faciliteterne på SIR gælder det, at medlemsskab af SIR er obligatorisk.

Kontakt elevskolelederen inden tilmelding til nyt hold på elevskoleleder@silkeborgrideklub.dk.

Se oversigten over holdtimerne her - se under "Lille ridehal".