Gyngehesten - SIR's støtteforening

Silkeborg Rideklubs Støtteforening "GYNGEHESTEN" varetager samtlige sponsoraktiviteter i relation til rideetablissementet, herunder ikke mindst salg af reklamer i ridehaller m.m.

GYNGEHESTEN har til formål, at bistå SIR og dennes bestyrelse, først og fremmest i økonomisk henseende, men også ved at yde bistand ved arrangementer, stævner m.m.

GYNGEHESTEN blev stiftet i 1994 af forældre til aktive ryttere og venner af ridesporten i Silkeborg Kommune.

Ønsker du medlemsskab i GYNGEHESTEN, eller ønsker du at bidrage med støtte til Silkeborg Rideklub, kontakt da venligst et af GYNGEHESTENS bestyrelsesmedlemmer:

Mail: gyngehesten@silkeborgrideklub.dk

Hent GYNGEHESTENS indmeldelsesblanket til medlemskab her

Kontingent

Enkelt medlemskab, årligt 100,00 kr.

Indbetal venligst beløbet til vores bank: Folkesparekassen Reg. nr. 9860 - konto. nr. 218715

Du kan også bidrage med gode ideer, nye metoder eller deltage i nogle af SIR's mange arrangementer, der kan give konkrete midler og støtte til SIR. Under alle omstændigheder takker Gyngehesten for enhver støtte. Den tilfalder ubeskåret SIR og kan f.eks. være hegn, forhindringer, sadler og meget, meget mere. Tænk på, at på denne måde er det i den sidste ende dig selv og SIR, du giver en håndsrækning.

Følgende virksomheder støtter allerede SIR gennem GYNGEHESTEN: Vores sponsorer

GYNGEHESTENS vedtægter: Læs her