Udvalg

SIR har valgt at organisere sig med følgende udvalg:

Stævneudvalg

Hovedopgaven for Stævneudvalget er at varetage det overordnede ansvar i samtlige opgaver forbundet med de sportsrelaterede aktiviteter for privatryttere i SIR såvel heste- som ponyryttere. Desuden skal stævneudvalget i samarbejde med breddeudvalget være behjælpelig med arrangementer som tilgodeser ryttere i SIR, som ligger på højt niveau i elevafdelingen og lavt niveau i privatafdelingen for til dels at fremme integrationen samt motivationen af disse.

Det er Stævneudvalgets ansvar at:

Desuden er Stævneudvalget ansvarlig for:

Stævneudvalget består af:

Helle Knop, mobil 23 64 37 56

Eva Iversholt, mobil 21 48 61 59

Breddeudvalg

Hovedopgaven for Breddeudvalget er at varetage samtlige opgaver som tilgodeser bredden i SIR, samt i samarbejde med stævneudvalget at være behjælpelig med arrangementer som tilgodeser ryttere i SIR som ligger på højt niveau i elevafdelingen og lavt niveau i privatafdelingen for til dels at fremme integrationen samt engagementet af disse.

Det er Breddeudvalgets ansvar (i samarbejde med underviserne) at:

Desuden er Breddeudvalget ansvarlig for:

Breddeudvalget består af:

Malene Steinicke

Marianne Foged

Cafeteriaudvalg

Hovedopgaven for Cafeteriaudvalget er at varetage det overordnede ansvar for Silkeborg Rideklubs cafeteria, Café den Gyldne Krybbe, og sikre en rentabel drift af dette.

Det er Cafeteriaudvalgets ansvar at:

Desuden er Cafeteriaudvalget ansvarlig for:

Cafeteriaudvalget består af:

Lone Heglingegård, mobil 20 51 75 57

Anne-Sofie Ravn Bering

Mette Munch

Juniorudvalg

Hovedopgaven for Juniorudvalget er at varetage interessen for ryttere i alderen 12-16 år. Derfor har udvalgets medlemmer ret til at deltage i samtlige udvalgsmøder i SIR.

Det er Juniorudvalgets ansvar at:

Alle medlemmer af Juniorudvalget er i aldersgruppen 12-16 år.

Desuden er Juniorudvalget ansvarlig for:

Juniorudvalget består af:

Ida Steinicke