Anna Sandahl

14-10-2023

Velkommen til Anna Sandahl

Lidt om Anna

Jeg hedder Anna Sandahl Michelsen. Jeg er 31 år. Jeg er oprindeligt fra København, men flyttede til jylland for 10 år siden for at starte på berideruddannelsen. Jeg blev færdigudlært i 2019. Jeg var i lære i 4 år på ikast rideklub under Allan Bilgrav Christensen og de sidste to år på Grindsted rideklub under Ole Hummelshøj. Efter jeg blev udlært, blev jeg et år i Grindsted som berider, og derefter var jeg ansat 1 ½ år på Katrinelund. Nu bor jeg i Haderup, hvorfra jeg driver min virksomhed Sandahl horses, hvor jeg har heste i ridning og underviser ude og hjemme. Jeg underviser både i spring og dressur på alle niveauer. Jeg prioriterer højt at gøre undervisningen simpel, så det er let af forstå uanset hvad niveau man rider på. Jeg har uddannet springheste op til S og dressurheste til intermediare I.                                                             Jeg glæder mig til at møde jer alle og hjælpe jer med jeres ponyer og heste.