Hjælp søges

01-06-2021

Med kraftigt afsæt i den netop afsluttede rundspørge til medlemmer og pensionærer, igangsætter bestyrelserne i Gyngehesten, Hallen og SIR et for-projekt omkring etablering af ny/nye udendørsbaner på SIR.

For-projektet har brug for arbejdskraft og vi søger derfor 4-5 personer, som vil dedikere tid, tankekraft og kompetencer til udarbejdelsen af et eller to projektforslag til fremlæggelse for bestyrelserne senere på året (hvorefter bestyrelsene beslutter om arbejdet med realisering af et af forslagene skal igangsættes).

Forslagene forventes at indeholde placering af bane(r), opbygning af bane(r), kvalificeret prisoverslag og helhedsplan for SIR (effekt på øvrige arealer og håndtering af sådan).

Vi tænker at vi bl.a. har brug for bygge/anlægstekniske kompetencer, tegne/visualiseringsfærdigheder, økonomi/finansiering/forhandling plus hvad det hele handler om – ridning/rideklub/stævner indsigt.

Vi vil gerne kalde os selv et ”hurtigt arbejdende udvalg”, så det vil være en klar fordel at ”brænde” for sagen. Med et stærkt team på 4-5 dedikerede medlemmer tror vi også at for-projektet vil være en overkommelig og overskuelig opgave.

Vælger bestyrelserne at gå efter at realisere et af projektforslagene rekrutteres disse efterfølgende til denne opgave.

Vi vil meget gerne have ”nye kræfter” i spil til for-projektet – dvs. at vi ønsker at rekruttere uden for de tre bestyrelser hvis muligt – så kom frit frem og tilbyd din energi, kompetencer og interesse for SIR.

Kontakt Brian Krogh, mob 2136 8242 mail briankrogh33@gmail.com for yderligere oplysninger eller ”tilmelding” (ingen ansøgningsfrist – vi kører når vi har et team, og supplerer gerne undervejs – alle kræfter er velkomne)